Vem är jag?

Ah, visst, det också.

Jag heter Bill, och kallas för Billy.
Jag är random, ( om nu det inte syns. )
Jag är inte här för att kopiera någon stor bloggare, jag är här för att .. bara vara.
Jag är 17 år gammal.
Jag dricker inte.
Jag röker inte.
Jag är 1.90 lång.
Jag är smal.

Och jag skrev detta för att jag vet att det är såå random.

Har du någon negativ kommentar? Behåll den i huvudet. ;3
Tycker du att min blogg är onödig? Stäng sidan.
Tycker du att jag är konstig? Det tycker jag med, så, då har vi något gemensamt.
Tycker du att jag är 'emo'? Det är i alla fall bättre än att vara 'fjortis'.

Tycker du att jag är jobbig? Låt det vara.

Jag är mig själv, och jag är stolt över det.





Kommentarer
Postat av: emogirl122

<3

2010-09-30 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0